onsdag 23 november 2011

Den ljusnande framtid är vår

Idag tänkte jag be mina läsare att titta på ett par korta videoklipp, som en av mina läsare tipsat mig om. Passa på innan dessa klipp censureras bort från Youtube (vilket inte är ovanligt när det gäller filmer som är kritiska mot islam)!

Det första klippet (ca 8 minuter) handlar om de s k ensamkommande flyktingbarnen. Filmen innehåller många viktiga fakta. Jag har ju skrivit om detta tidigare, men filmen ger en mycket bra sammanfattning i ämnet. Jag hyser inga tvivel om att innehållet i detta klipp är korrekt.

Klipp nummer två (ca 2 minuter) innehåller några intressanta uttalanden av Jens Orback (känd socialdemokratisk politiker och journalist). Grundläggande så säger han, att om vi idag är snälla mot muslimerna i Sverige (när de är i minoritet) kanske de kommer att vara snälla mot oss, om och när de blir i majoritet i vårt (deras) land. Tyvärr anges inte varifrån klippet (endast ljud med stillbild till) är hämtat. Så här kanske man får vara lite försiktig. Det skulle ju kunna röra sig om en förfalskning. Men å andra sidan är det väl ungefär så som våra politiker resonerar. Varför skulle de annars sälja ut vårt land till islam?

Klippen är så korta att du inte har någon ursäkt för att inte titta på dem. Än kanske det inte är för sent att rädda vårt land undan islams skräckvälde.